Botlar fora!

Nasıl da mutluyum, botlarımı giydim ya ben bugün, nasıl da mutluyum. Ankara, canımsın. Ellerim de üşüdü. Ama nasıl mutluyum, nasıl. Tık tık tık, o botumun yere basınca çıkardığı sese nasıl vuruldum, ama nasıl da vuruldum. Hopp! Ben olmuş muyum sana Gene Kelly, bir güzel tutturmuşuz görmelisiniz sokaklarda, Singing In The Rain diye, ama nasıl güzel tutturmuşuz. Topuklarımı da havada birbirine öyle bir vurdurmuşum ki, ama öyle bir vurdurmuşum ki. Dedim ki, bugün başka bir güzel Ankara. Baktım yansımama arabanın camından, bugün ben de başka bir güzelim. Yatağıma kadar bütün taşları, betonları, sokakları katettim. Saydım, saydım. Ayaklarım ağrısa da saydım. Bir şeyler eksikti. Bir müzik. Evet, kesinlikle bir müzik. Ama hiç duymadığım, hiç bilmediğim, kıyıda köşede kalan güzelliklerden, kimsenin görmeyeceği türden. +Başka? -Bu kadar. +Emin misin? -Hadi oynama benle, kulaklarıma, gözlerime, aklıma bir yön ver. +Seve seve.

Nasıl da güzel adamlar keşfettim yine. Böyle zamanlarda, kendime aferin lan sana demekten, sonra da kafamı saçlarımı dağıtarak sevmekten alıkoyamıyorum. Aferin lan bana. Baksana nasıl da sevimlisi bir şarkı, ve sapsade bir klip.
-birazcık ses aç- #Half Moon Run - Full Circle.

-o hızlı akışına rağmen bende deli gibi bir sözlerini ezberleme isteği-
-jgjdfhdfkkwertyuıgfdsdfghjmnbvcgkglsdfjsfhdfhjsdkasscfssbdfnmytrekıskyxh EN AY VAÇ ES YOR HED TÖRNS FUL SÖRKIL!-
-şimdilik bu kadarını söyleyebiliyorum :)-
-durmadan ''bu son, yatacağım, son kez dinliyorum'' ''ahğğğğh hadi bi kere daha'' döngüsüne soktu beni.
-ayrıca grubun solisti de hık demiş Emile Hirsch'in burnundan düşmüş o.O Hani şu Into The Wild'daki yakışıklı arkadaşımız. Allahtan dünya ahiret abim falan değil. Fena ve fena. Bir ona, bir buna.

Bu şarkı için şunu kesin söyleyebilirim. Eğer mutluysanız ve bu şarkı kulağınızda ise, sizi bir denize götürecek ve ortasına bırakacak. Arkasından da yağmuru gönderiverecek. Bir de kokusu, mis gibi, ciğerleriniz ayaklanıp gitmeye kalkışacak.
Eğer mutsuzsanız ve bu şarkı kulağınızda ise, sizi bir denize götürecek ve ortasına bırakacak. Arkasından da yağmuru gönderiverecek. Başka bir şey devreye girecek bu anda. Başka bir su. Siz o vakit, ne denizde, ne de yağmurda boğulacaksınız. Siz, kendinizde boğulacaksınız.

Ah, çok acımasızım!

*Şarkının da içinde olduğu, Dark Eyes adlı albümleri kesinlikte tavsiye edilir.

3 yorum:

  1. şarkı betimlemene bittim. bu ankara bizim ayazıyla bildiğimiz ankara mı? ellerin ayakların üşüyor fakat "ankara, canımsın" :) bakış açısı dedikleri bu olsa gerek.

    YanıtlaSil
  2. Soğusun, ellerimi üşütsün, kafamı da. Sonra ellere eldiven, kafaya da bere! :) Ben bu havaların yolunu gözler dururum.

    YanıtlaSil
  3. kışın gelmesi
    yağmurun yağması
    botlarımı giyebildiğime ben de çok mutluyum

    güzel şarkı.

    YanıtlaSil