Frankly, my dear, I don't give a damn.

*O gün annem anlattı da, küçük iken, bir canavar iken, evdeki bütün plakları ben kırmışım. İçinde U2, Boney M., John Travolta'ya kadar varmış.
*Ayrıca annem bu şarkıyı da hatırlattı ve çok mutlu etti; #Boney M. - Rasputin.
*Olimpiyatlar sağolsun, biraz sıkınıtımızı aldı şu yaz sıcaklarında. Halter'e bakıyordum da, yarışmacalar acayipler lan. Ne bilim, o gaza gelme şekilleri, antrenörlerinin -kaldır lan kaldır- diye bağırışları. Bunlar Japon ya da Çin olunca tabi o bağırışlarda ben acayip kopuyorum. Bir de, her yarışmacının yüzünde, diğerinden fazla kilo kaldırdıktan sonra oluşan ''Noldu lan, sustunuz?'' ifadesi yok mu, süper.
*Bir dosttan alıntı; Kenan Işık ''yarı yarıya'' dedikçe, yarışmacılar ''yüzde elli'' joker hakkı diyor. -ne de doğru demiş, tespitin allahı-
*Fransız sinemasının önemli isimlerinden Chris Marker'ı kaybettik. Çok sessiz sedasız oldu sanki. Yine her zamanki gibi. Değeri anlaşılmayacak.
*8-9 saatlik uykudan alamadığım dinçliği, 3-4 saatten almam da tuhaf doğrusu.
*The Cranberries dediğimde Zombie demiyorsan, bizdensin. Gel, hatta kahven benden.
*Tom Hardy, harbi hardy!
*Bette Davis eyes.. -bence yeterli bir cümle-
*Bana bir film ve yönetmeni olsan hangisi olurdun diye sordular. Ben de Fa Yeung Nin Wa ( In The Mood For Love) - Kar Wai Wong dedim.
*Şunun şurasında küçükken en büyük hayali akülü araba olan kaç kişi kaldık.
*Ergenlikten kalma hotmail adreslerini değiştirmeye üşenme vs. Ergenlikten kalma kimlik fotoğrafını değiştirmeye üşenme.
*MaxFM'i her açtığımda Garbage - Blood For Poppies şarkısına rastlıyorum. Hadi bunu da açıklayın ateyissler?
*Hıhı evet, Godfather theme korna sesli minibüscü amca, hıhı evet.
*''Gözünü seveyim...'' diye başlayan sıkıntılı cümleler kurmayı pek seviyormuşum meğer.
*''Yalnız aşkta rastlanan o seçkin nokta. Birden ötesine geçiyoruz varmak istediğimizin. Ayır ayırabilirsen hangimiz kadın hangimiz erkek.''   #Cemal Süreya. -bazenseninbudünyayafazlaolduğunudüşünüyorum-
*Guns N' Roses tişörtüm ve antep sokakları. Güzel bir deneyimdi.
*''Kayın ağaçları..Benim bir hiç olduğumu öğretin bana. Ve yaşamaya layık olduğumu.''
*''Everyone is a king when there's no one left to pawn.''
*Bizim burdaki davulcunun Howard Shore ile bir yakınlığı olduğundan şüphe ediyorum artık. Her gece bir yerlerden orklar, elfler çıkacak diye bekliyorum ki bu film tamamlansın.
*Bir üstat, bir adam; Yaşar Güvenir. -Sensiz Saadet-
*Hamak olsa da yatsak.
*Bloomberg Tv'yi benim gibi çok sevenlerden misiniz?
*Her şey üzerine mi geliyor, bir şeyleri değiştirmek mi istiyorsun, bu aptal oyunlardan çok mu sıkıldın, artık uğraşmak istemiyor musun..O zaman at Fink'e.
*Rahatlığın ve konforun tek adresi: Yer Yatağı.
*Ramazandan sonra Bukowski, çok pis içicem. Ama şimdi değil, Ramazandan sonra.
*Bir kaç tavsiye albüm; The Very Best of MTV Unplugged / Austra - Feel It Break / Drive Soundtrack / Lykke Li - Wounded Rhymes / Lana Del Rey - Born To Die / Russian Red - Fuerteventura / Kings of Convenience - Declaration of Dependence / The Tree of Life Unoffical Ost / Rhythms of Del Mundo: Cuba / Black Rebel Motorcycle Club - Beat The Devil's Tattoo / Feist - Let It Die / Florence And The Machine - Ceremonials / Hungry Ghosts - Hungry Ghosts (1999) / Lhasa De Sela - Lhasa / Tamburada - Fantastik / Tindersticks - Curtains /
*Kıyıda köşede saklanmış güzel insanları keşfettiğim zaman bir başka mutlu oluyorum. Bunlardan biri geliyor şimdi. Bu kadını dinleyin, dinlettirin. Ayrıca videodaki görüntüler tam olarak ne bilmiyorum ama çok etkilendim. #Paula Frazer - Like A Ghost.

3 yorum:

  1. Dostun da pek dikkatliymiş he, yakışıklıysa bana ayarlasana lem yalarım ahahakjshdafghnkgf =)

    Şu halter tespitine bittim.

    Plak olayları doğru mu? Imm, sorulmaz mı bu?

    Bloomberg'i de kelime oyunu için izliyorum başka ne var ki orada =(

    Yaşar Güvenir'i sarıp, sarmalamak, saklamak lazım hazır kimse bilmiyorken.

    O, in the mood of love'ı ben sevmedim, neden sence? Ya pek sanatsal bi' insan değilim ya da sevmedim. Bir gün, bir kere daha izleyeyim bari; belki de anlamamışımdır.

    Hamak olsa da yatsam harbi beynim durdu yorum atarken gözükmüyo zaten üstte ne yazdığım çok stres oldum =(( ahaha

    YanıtlaSil
  2. Ya dostum pek beğenmiyor kimseyi öyle, zor bir adam. Yoksa ilk sırada ben varım yani ahaha :) Plak olayları doğrudur, ağlayacaktım bunu duyduğumda sorma zaten. Bloomberg'de çok iyi belgeseller, biyografiler oluyor. O gün klasik arabalar şeysine denk geldim mesela, acayip güzeldi böyle hayran hayran izledim. In The Mood For Love sevilmez mi, aslında sanatsaldan öte, yönetmenin çekim tarzı, aşk'ı anlatış biçimi ve bunun gibi bir sürü şey sayabilirim. Bir daha izle bakalım.

    YanıtlaSil
  3. Zor adamlar iyidir ahahajksdfk

    Bu ergen gülüşümle blogunu mu bozuyorum onu mu demek istiyorsun? =(((

    O kadar sevmiyormuşum ki adını bile yanlış yazmışım filmin. Neyse bilahare haber ederim izleyince. Bloomberg değil, televizyon izlemediğimden belki de bilmiyorum ne yayınladıklarını. He, ne şey yemeye yorum attın o zaman dersen.. Sanane ya atarım atmam =) Ahaha allam ne uyuz bi tip oldum he. Tamam tamam gidiyorum, görüşürüzüzüzüz =)

    YanıtlaSil