Feyyaz is my girl.























Evet, şimdi yumurtayı alıyoruz. Bir tarafını sıradan diş macunuyla, diğerini dıtttt macunuyla fırçalayıp bekliyoruz. Canınız sıkılmasın diye ben de o arada bir şeyler anlatayım size. Beavis ve Butt-head'in şu yukardaki durumundan hiç farkımız yok bugünlerde huh huh huh. Onlar gibi gülmeden olmaz:) Kar'ı severim ama sayesinde tatilden hiçbir şey anlamadım. Bu soğuklar yüzünden öyle bir üşüttüm ki, yemek boruma kadar. Daha yeni yeni iyileşiyorum. Evin içinde tıkılı kalınca da haliyle filmlere ve müziğe veriyosun kendini. Dün şeyi izledim, Fincher'ın Ejderha Dövmeli Kız'ını. Güzeldi, sevdim ama bir şeyler havada kaldı gibime geldi. Rooney Mara' nın performansı çok iyiydi. Filmin introsunu çok beğendim, sinemada izlemeyi daha çok isterdim, şarkının da etkisi var tabi. Taa öncelerden indirmiştim zaten soundtrack albümünü, fragmanında tutulmuştum İmmigrant Song'un bu versiyonuna. Gayet iyi iş çıkarmış, Trent Reznor ve Karen O, yani. Filmin introsunu, Daniel Craig'den  bağımsız olarak söylüyorum, James Bond'un introlarına çok benzettim. Merak ederseniz; TIK!  Tek başına klip olarak yayınlansın bence. Harika olmuş. 
Yumurta bekleye dursun, burdan ışık hızıyla alakasız bir konuya geçicem. Rüyamda, uzaylılar dünyayı istila ediyordu, onun öncesinde de bizim aileyi toplamışım ben, Gremlins 2'yi izlicez. Filmin içine ettiler bu uzaylılar. Herkes çoluğunu çocuğunu bırakıp kaçmaya başladı. Ben de oturdum çocuklarla filmi izledim. Güldük, eğlendik. Ya şu sabah alarmından bir kaç dakika önce kendi kendine uyanmak ne kadar kötü bir histir. Tüm uykum boşa gitmiş, hiç uyuyamamış gibi hissediyorum. Bir de, hep anne ve babalar, filmin en +18 sahnesinde içeriye dalıp, ''ne izliosun bakayım.. puu bu ne biçim filmmiş, bunları mı izliyosun yavrum sen nıc nıc'' demesi, ''anne yok valla öyle bir film değil, çok güzel bak anlatim istersen konusunu'' desek de bir türlü inandıramamamız, kaç yaşında, hangi zamanda olursak olalım değişmeyecek sanırım. 
Bu arada yumurta ne alemde? Ha, sıkı tutunun çünkü hava boşluğuna giriyoruz. Aman yumurtaya bir şey olmasın. Bi siktir git'lik insanlar çok var etrafımda. Hiç ama hiç uslanmıyorlar, utanmıyorlar. Ne kadar yüzsüzsünüz lan, pis kopyala yapıştırcılar. Evet, sana yazdım o yazıları, üstüne alın ve bi siktir git hayatımdan arkadaş. Yaşın kaç olmuş bunlarla uğraşıosun, ergen olsan anlarız da. Bir de bunun 2. kategorisinde yer alanlara gelince, siz o yazdığınız anlamlı cümlelerin acaba ne kadarını kendi hayatınıza uygulayabildiniz merak ediyorum. Çünkü, hani bildiğim çok şey var da, hiçbiriyle örtüşmüyor, söyleyeyim dedim. -az önce kabin basıncını kaybettik.- Bu arada gülüşünde iğrenç bir çaresizlik var.
O zaman ben gidiyorum, Feyyazcığıma başlıkta mesajımı verdim. Adamsın. Bir şarkı bırakıcam yine buraya. Ha, yumurta mı? Şey yapalım onu, hum. Saklayalım, belki bu tip insanların suratına atar, hangi tarafı daha beyaz diye sorarız. Bu şarkı da öyle bir havaya sokuyor zaten; #Cults - Abducted.

4 yorum:

  1. Bloga dair bir tavsiyem olacak; yazının font boyutunu bir iki numara büyütmen iyi olur gibi. Görme problemim yok ama hem paragrafsız hem de font küçük olunca beni bile oldukça yordu bu yazı.

    YanıtlaSil
  2. Yazı yazması aşinalık getirmiş sana.Akıp gidiyor böyle okudukça,

    Takipteyim,

    Sevgilerle.

    YanıtlaSil