Electric Blue.

Dünya; tam, kusursuz, bütün, eksiksiz. Ben ise dışındayım. Kalabalıklar ruhumu çekti götürdü bir yerlere. Anlamsız, soğuk, umursamaz, sıkıcı sözcükleri, cümleleri..Hepsi kafama atılan kocaman sert taşlardı.
Tüm gücümle haykırmak istiyorum bu bayalığa. Tüm gücümle inkar etmek istiyorum. Üzerine kar yağmış saniyelerimi, küçük bir kar topuyla başlayıp, kocaman bir çığ haline getirip, uçurumdan aşağıya atmak istiyorum. İtmek istiyorum, silkelemek istiyorum.
Hep bir insan geçidi. Geçip giden, kırıp geçen insanlar geçidi. Yeni yabancılar, eski yabancılar, sürekli kapıyı itiyor. Ümitsizlikleriyle, ünlemleriyle, ilgisizlikleriyle, alkolleriyle. Bizsiz yaşadıkları dünyalarında, istemimiz dışında bizi süpürüp geçen insanlar. Üzerime sıçrayan duygulardan korkuyorum. Çünkü başa çıkamıyorum onunla. Herkes gibi bir anı, diğerinin içine koyamıyorum. Sıçramanın korkusuyla düşersem eğer, üzerime basıcağınızı biliyorum. Paramparça, milyonlara bölünen yapboz hücrelerim.
Nasıl da nefret ettim sizden. Nasıl da omuz attınız, nasıl da önümü kestiniz. O masaya oturduğunuzda gözleriniz sever, beyniniz nefret ederken ne kadar da pistiniz. Teşekkürler yalnızlığa, ki gözleri üstümden kaldırdı. Tüm yalanlar ve söz dizelerini yaktı. Yanmış kağıttaki kıvılcımlar söndü, beyaz değildi artık kar'ın rengi. Nasıl da kat kat iyi sessizlik, nasıl pürüzsüz, nasıl ipek. Denizin ortasında kanatlarını açmış kuş gibi kendi kendime olmak nasıl da kat kat iyi. Orman ve deniz, yeryüzünün öteki ülkeleri.
Her yerde, her şeyde, herkesde insan çabasının işe yaramazlığının tohumları. Büyüyor, yaşıyor, ölüyor. Araya bir şey girmesi imkansız. Artık, içimdeki her organ, kaburgalarımı zorluyor. Yalnızlıklara, ışık tutulmuyor. Gözlerim acıyor, açamıyorum. Kulaklarımın gerçekten duymadığı, gözlerimin gerçekten görmediklerine, sıfatlar türetiyorum.
Elimde olsa hep geceyi uzatmak, hayallerimle doldurmak isterdim. Bulutlar, parlatılmış balinalar gibi geziyor gökyüzünde. Kahve ve sigara dumanından oluşan sis, etrafımı sarıyor. Cümleler eriyor, başka bir dünya yaratıyorum.

-bazı cümleler alıntıdır-

#The Cranberries - When You're Gone.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder