Machine In My Head.

Üzerimde Lays-Zeytinyağlı bulamamanın verdiği bir gerginlik var. Aptal saptal rüyalar görüyorum kaç gündür. Hayatıma giren gereksiz insanların başrolde olduğu saçma sapan rüyalar. Artık çok sıkıldım bu küçük odadan. Her sokak başı, her kenar köşe, ruhsuz insanlarla dolu. Karanlık bastığında, o evlerin yüzüme çarpan ışıklarına imreniyorum, gözlerimi kaçıramıyorum, durup saatlerce izleyesim geliyor. Sinemaya tek başına gitmenin verdiği güzelliği ve hüznü, bütün seanslara bölmek istiyorum.
Bugün bir değişiklik yapalım. Uğurlu sayınız mı olur, ya da aklınızdan bir sayı mı tutmak istersiniz, onu size bırakıyorum. Sayınız, hangi şarkının üzerinde durursa, o şarkı sizin olsun.
#Alice In Chains - Am I Inside.
#Lykke Li - I Follow The Rivers.
#Fleet Foxes - Mykonos.
#Lenny Kravitz - I Belong To You.

1 yorum: