Gemi.

İnsanlar değişmez. Sadece siz onları anlık değiştirecek şeyler yaşatırsınız. Suçu hemen karşı tarafa atarsınız. Çok değiştin, böyle değildin, seni hiç böyle tanımamıştım gibisinden. Tabi kolay bir kaçış yönü bu. Şu soruyu sorun kendinize. Acaba neden böyle davrandı? Belki de soruyorsunuzdur, cevabı size çıktığı için karşı tarafa bunları söylemek işinize geliyordur, bilmiyorum. Zaten kim suçunu kabul ediyor ki artık, kim açıkça konuşabiliyor.

Karşınızdaki insanı gerçekten tanımamışsanız, onun sevmediği ya da hoşlanmadığı bir şeyi yaptığınızda, yollarınıza gül dökmesini beklemeyin.

Bir de şöyle bir şey vardır; hani insan önceden yaptığı bazı şeyleri artık çok saçma bulmaya başlar, yapmamaya karar verir. Bu bir hareket olur, her şey olabilir. Bu o kişi için bir olgunlaşma hareketi iken, karşı taraftan böyle görülmeyebilir. Yine aynı sözler devreye girer işte; çok değiştin bla bla. Hani değişmezdi insanlar demeyin şimdi. Bu bir değişim değil bence. Bir farkında olmalık. Sizi siz yapan asıl şeyler hiç değişmez. Yanlardan sarkanları keser ya da öyle bırakırsınız, o kadar.

Herkese de aynı gözükmezsiniz. Bir arkadaşınız yanında daha özgürken, diğerinin yanında daha sakin olabilirsiniz. Bu da sizin değiştiğinizi ya da ne bilim bir öyle bir böyle bir insan olduğunuzu göstermez. Sadece keşfedilmiş farklı şeyler, farklı kişiler tarafından.

Nerden çıktı bu anasını satayım, bence de. Yazmışım bir aralar. Devam ettiresim geldi. Bir derdim de yok böyle kafaya taktığım, sadece ne zaman gideceğim buralardan merak ediyorum, ya da gidebilecek miyim. Ya da götürecek mi beni? Ama öncesinde gelecek mi? Bakın, ben bile aynı yerde dönüp duruyorum. Hatta, gizli kalmış kitaplarım, tozlarını üflüyor ara sıra yüzüme ki, unutmayayım onları diye.

Onları dinleyince o kadar iyi bi insan oluyosun ki zaman zaman şirinleri bile görebiliyorsun. #Oi Va Voi - Everytime.

2 yorum:

  1. Son paragrafına ithafen bu da benden olsun; http://fizy.com/#s/1ajcc0 .

    YanıtlaSil
  2. aman efenim, çok teşekkür ettim, beğendim ayrıca:)

    YanıtlaSil