Çin Seddi.

The Fountain'in soundtrack albümünü 1001. kez dinliyorsam, In The Mood For Love'u tekrar izleyesim geldiyse, Rocknrolla'nın ilk 1.15 dakikalık harika introsunu durmadan izliyorsam, kitap almaya başladıysam ve uyurken sadece AIC - Nutshell dinliyorsam, iyiye işaret değil. Ha bunların üstüne okulu da asmak eklenirse vay benim halime.
Ayrıca kafa yapan etkisiyle bizi duvardan duvara halı misali yerlere seren yüzyılın gelmiş geçmiş en iyi grubuna teşekkürlerimizi iletmeyi unutmayalım. İnsan değilsin; #Massive Attack - Special Cases.

3 yorum:

  1. Elinde ki mp3 çaları yavaşça yere bırak,ellerini boynunun arkasında dola ve doğruca yatağa geç..Biraz da Mevlana okumanı tavsiye ederim,Nirvana yolunda başarılar:))

    Bu arada Rock'n Rolla'nın soundtrackleri candır:)

    YanıtlaSil
  2. Lan şu yazını şimdi okuyorum senle aynı kafada mıyız?

    YanıtlaSil
  3. dostum ben bu moddan çıktım, baya oldu yazalı. ama sen girdiysen, dikkat et hiç iyi değil:)

    YanıtlaSil