Bal.


















Kim Daria gibi olmak istemez ki; aklından geçeni olduğu gibi söyleyen, nasıl göründüğü konusunu dert etmeyen, herkesin ölüp bittiği şeylere burun kıvıran ve kendine has espirileriyle onlarla dalga geçen.
Ben ise hastayım, patikliyim, yılın en sevdiğim aylarının tadını çıkarıyorum. Ekşi sözlük okuyup, gülerken ağlıyorum. Millet derdini anlatacak kadar farklı bir dil biliyorken, ben derdimi anlatacak kadar Türkçe bile bilmiyorum. Nick'inin yanına 34 yazan insanın 34 yaşında mı, 1934 doğumlu mu, İstanbullu mu olduğunu düşünüyorum. Sopranos'u tekrar izlemeyi istiyorum. Kaçak Gelin'i yeniden seyrediyorum. "Archive" kelimesinin telaffuzunu öğrendiğimde yaşadığım hayal kırıklığını kelimelerle ifade edemiyorum.

#Balmorhea - The Winter.

2 yorum:

  1. çok hüzünlü bi yazı olmuş ama aslında o kadar da dert edecek bişe yok gibi.
    niyeyse bende kendimi boktan hissedince sözlük okurum ama hiç ikinci dili dert etmedim.
    ziyaretçilerini eşek yerine koyman da tebessüm ettirdi.
    -sayacın üstünde yazan-

    YanıtlaSil
  2. eheh. aslında o bir kitabın ismi, aziz nesin'in. belki bilirsin:)

    YanıtlaSil