Maybe Next Time.

*Bugünlerde bir tesadüfler,ilginçlikler kasırgasının içinde dolanan bir çöp torbası gibiyim.Bir film,kitap ve müzik keşfindeyim ki sormayın.Ama tuhaf olan mesela bir film seçip izliyorum diyelim,o filmde daha dün indirdiğim adamın ismini ve müziğini duyuyorum.Filmi kapatıyorum,2 gün sonra şak televizyonda oynuyor.Bir başka film indirim diyorum şak izlediğim bloglardan filmle ilgili bir yazı geliyor.11 sayısı benim için önemlidir.Tüm filmlerde az çok bu sayıyı gördüm falan.Bir ara bir cafede oturuyoruz arkadaşla,ağzımda nedense Last Night A Dj Saved My Life.Yok artık,şak bu şarkı çalmaya başlamasın mı.Ya arkadaş şu işi bir de sınav sorularına ya da Loto'ya falan döndürsek nasıl olur ha?
*Asıl bomba sanırım,babamın başucumda duran Heath Ledger resimlerini sevgilim zannetmesiydi.Aslında hoşuma da gitmedi değil :D Ee sonra ne oldu diyorsanız,demeyin.Yaşıyorum ve buraya hala yazabiliyorum,önemli olan bu bence.
*Bugün bizimkilere Hitler takliti yaptım,gülmekten ölüyoduk.Ben bile kendime 1 dakika boyunca güldüm.Hiç bu kadar uzun gülmemiştim.Ee sonra ne oldu diyorsanız,demeyin.Annem ve kardeşim şükürler olsun hala yaşıyorlar,önemli olan bu bence.
*Memiş, Keto'yu yumruklayalı 17 yıl oldu ama ben hala izlediğimde gülmüyorum,nedense üzülüyorum.
*Her şey camdı.Birdenbire, duvar oldu.
*Çekirdeksiz karpuz için de bir icat micat bibibişeyler bulsan ne güzel olur be bilim adamı. (Gerçekten kekeledim orda.)
*Flash Tv çok tehlikeli.Bağımlılık yapabilir aman dikkat.
*Eski Türk filmlerimize ve filmde çalan o şarkılara bayılıyorum.Bir de o etli butlu dansözlerine.
*Robin Williams büyük adamsın.Roberto Benigni harikasın.
*Google Translate,yani süpersin diyecek bir şey bulamıyorum.Mahmut Tuncer'i kime benzetiyorum diyordum ben de.Ah seni hınzır.
*Heralde girişi ile filmin konusu örtüşmeyen bir film varsa bana göre o The Jackal'dır.
*Acayip eğlenceli bir şarkı; #Two Door Cinema Club - What You Know.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder