Life Like.

Evet,(echolu) ben sapları birbirinden ayrılmamış kirazları kulağıma küpe yaptım.
Ben, sırf dışarda daha çok oyun oynayayım diye marketten aldığım şeyleri asansöre koyup aşağıdan Çekebilirsin anneee! diye bağırdım.
Ben, sırf atari oyununda daha fazla puan alıp rekor kırmak için yanlış yaptığım kaçıncı part olursa olsun kapatıp yeniden başladım.
Ben, yolda yürüdüğüm parkelerin çizgilerine basmamak oyununu çok oynadım.
Ben, parmaklarıma yanan mumun eriyen kısmını döküp, onları soydum.
Ben, bir elime uhu sürüp diğer elimi üstüne kapattım, sonra onları da soydum.
Ben, dişimi fırçaladıktan sonra tadının acı geleceğini bildiğim halde annemin sıktığı portakal suyunu lıkır lıkır içtim.
Ben, hiç o defter sayfalarının yırtılabilen kenarlıklarını doğru bir şekilde yırtamadım, onun yerine hep sayfayı yırttım.
Evet, itiraf ediyorum Pamuk Prenses'i de ben öldürdüm.

2 yorum:

  1. Benim annem sepet sarkıtıyordu, asansörümüz yoktu. tam bir burjuva ya bu kız =(

    Bu arada kırmızı başlıklı kız da benim ekrek olmama rağmen =(

    Ve süper yazı bunu belirtmeme gerek yok.

    YanıtlaSil
  2. senden ne zamandan sonra böyle güzel bir yorum alıcak kadar iyi bir yazı yazmışsam ne mutlu bana:) burjuva olayını ise akşam konuşuruz eheh:)

    YanıtlaSil