Archive' in ''Fuck You'' Kelimesini Söylediği Tonda.

*Süpermarkette aradığım şeyi bulamayıp çıkıyorum.Kasiyer ve alarmların ordan geçerken hep bir şey çalıyormuşum gibi oluyor,geriliyorum.
*Biliyor muydunuz; Mel Gibson’ın Braveheart'da kullandığı kılıcın boyu, Mel Gibson’dan sadece 10 santim kısaymış.
*Ne demiştik; Tavuklu pilav candır. Hele ki iftarda o saate kadar beklemişken canı canandır.
*Siz hiç zengin bir ailenin oğlunun şehit olduğunu gördünüz mü ? Ben görmedim.
*O gün okudum,bilmem kaç metre derinlikte su geçirmeyen saat.O kadar metreye inene kadar zaten.Heralde öldüğünde saat kaçtı diye merak eden çok.
*The Dark Knight Rises' ı acayip merak ediyorum.
*Gerçek Kesit diye buna derim; TIK!
*Ya arkadaş bu erkeklerin otomobilden son ses açık müzikle kız tavlama taktiğini ki taktik bile değil,nasıl bir şey lan bu.
*Ha bir de Facebook'ta Nutella diye hesap açıp ilişki yapan insan kafası da var.
*Müzik arşivimi genişleten saygı değer siteye; TasteKid' e teşekkürler!
*Göz açıp kapayıncaya Ağustos'a da geldik ya hani.Bitmesin istediğiniz anların böyle kısa gibi geçip gitmesi kadar kötü bir şey yok.
*Başlıktaki şarkımız; #Archive - Fuck You.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder