Naydın.

*Amuda kalkıp gölgeme bir de öyle bakmak isterdim.
*Banyoya üşenerek girip,sonra hiç çıkmak istemeyen bir insan daha buldunuz,ben.Tebrikler!
*Herkese sorup duruyorum.Aynılıklar mı zıtlıklar mı insanları birbirine daha çok yakınlaştırır.Açıkçası ben zıtlıkların daha çok olmasını isterim.O insanı dinlemeyi,onun da beni dinlemesini,onun bana bir şeyler katmasını.Burası çok önemli işte.Kesinlikle bana bir şeyler katmalı.Bildiğim ya da bilmediğim her şey olabilir.Yeter ki o anlatsın,ben sabahlara kadar dinleyebilirim.
*Ne demiş Chuck abimiz: '' Sizin sevdiğiniz ile sizi seven asla aynı kişi değildir.'' Sana taptığımı söylemiştim zaten.
*Ayrıca İnvisible Monsters' ı okudum.Süperdi.Tavsiye edilir.
*Bir insanın - bu kişi her nerede olursa olsun,2 adım ötenizde ya da çok uzağınızda - sizi düşünmesi,hayatınız her zamanki gibi geçerken,günlerinizi eğlenirken,gezerken,uyurken,içerken,yerken,okula gidip dönerken yaşarken sizi düşünmesi ama siz bunu farketmeden sizi düşünmesi çok güzel değil mi?
*Kötü zamanlarda,mutlu anları düşünmek çok ölümcül bir duygu bence.
*Neden hep filmlerin sonunda kötülük değil de iyilik kazanıyor? İyiliğin bir değeri olmadığı şu günlerde, iyiliğin kazanması gözlerimizi yaşartıyor. Ama kötülüğün kazanması da yaşartıyor. Ayrıca neden hep kötü adamlar daha çekici oluyor? :D
*Bulutları izlemek hoşuma gidiyor.
*Efes alkolsüz bira çıkarmış.Kolonyayla içiyomuşsun.
*Bazı şarkıları yeniden keşfetmeye bayılıyorum.
*Kaybedenler Kulübü'nü izledim ve EVET BEĞENDİM.Beğenmeyen çok diye öyle yazdım.Beğenmeyebilirsin,ben beğendim.Şarkıları da çok güzel.Benim babam seninkini döver.
*Bazen şarkılar o gün yaşadıklarınızı biliyormuşcasına sizinle konuşurlar.Bunu hep yapıyorlar bana.Bu yüzden aşığım müziğe.
*O'nu düşündüğümde sevdiği şarkının birdenbire çalması,onu gerçekten düşündüğümün kanıtıdır.
*Bir güzel insandan: '' Görmezden gelin onu,avunmak istiyorsanız yitirdiğiniz şeyi hiçbir zaman aynı olarak ele geçiremeyeceğiniz düşüncesiyle avutun kendinizi.Yeni bir şeydir artık o.Sizden kopar kopmaz değişmiştir. '' Katherine Mansfield.
* Etta James - Seven Day Fool.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder