Prensesin Uykudan Uyanışı.

Bir lunaparkın önünden geçtik.Açık olması için çok erken bir saatti.Uzaktan görülebilen tek alet dönme dolaptı.Ama dönmüyordu.Ama dönüyordu.Döndüğünü gördüm.Dönmüyordu.Ama ben gördüm.Kafamı kaldırdığımda bulutsuz havada süzülen bir uçak gördüm.Duruyordu öylece,biri arkasına görünmez bir ip bağlamış da,ip sonuna kadar geldiğinde yerine çakılmış gibi duruyordu.Ama durmuyordu.Ama duruyordu.Durduğunu gördüm.Durmuyordu.Ama ben gördüm.

Ne çılgın bir dünya Gary'nin de dediği gibi; bir tür eğlence,bir tür hüzün.İçinde öldüğüm rüyalar şu ana dek sahip olduğumun en iyisi.


2 yorum:

  1. şimdi bunu bir yerden mi alıntıladın? alıntılamadıysan çok sevdim. hatta abartarak söylüyorum ki bütün yazılarını okudum ama en çok bunu sevdim. ne güzel anlatım şu ilk paragraf. vallahi sevdim. ama neden yorum gelmemiş ki hiç? neyse önemi yok ben attım ilk. çoook beğendim.

    YanıtlaSil
  2. bir yerden alıntı yapmadım.tamamen bana ait :D
    teşekkür ettim.

    YanıtlaSil